Градски музеј Суботица се осим путем традиционалних медија, најпре штампе, оглашава и путем друштвених мрежа. Како истичу из ове установе, бројни су бенефити оглашавања на овај начин, свакако је то већи домет до публике, али и видљивост у стручној јавности. Ипак, иако дигитални медији заузимају све веће место када је реч о оглашавању, у подједнакој мери заступљени су и важни и традиционални.

Пре оглашавања путем интернета, Музеј се најпре представљао путем штампаних медија и то на различитим језицима, језицима средине, објашњава историчарка уметности, музејска саветница и заменица директора ове установе, Олга Ковачев Нинков. Након „модернизације”, најпре су се позивнице слале у дигиталној форми, како публици, тако и сарадницима, објашњава саговорница. Од 2010. године установа има профил на Фејсбуку, а домет до публике, али и стручне јавности на тај начин је побољшан. Такође, поседују и веб страницу, као и Инстаграм профил, али и Yт канал.

-Имамо ФБ страну која је доста запраћена, види се разлика када нешто постављамо или не. То нису само појединци, већ и стручна јавност, а на овај начин можемо да пратимо и информације које се не појављују, на пример, у дневнику. Тако смо почели акцију „предмет месеца” за време пандемије, што смо наставили, ту акцију представљамо и медијима, али и на мрежама. Имамо и нашу веб страну и Инстаграм.

Нови начини оглашавања нуде и веће могућности, појашњава саговорница.

-Више нисмо, да тако кажем, „осуђени” на то да ли ће радио, телевизија или новине, објавити вест. Иако нам је стало да нас испрате, сада су могућности много веће, можемо сами да објавимо нешто и по свом нахођењу, да тражимо онлине часописе и слично.

С обзиром на то да видљивост значи и повећану публику, сви облици оглашавања се примењују, од оних најстаријих па све до савремених, закључује Ковачев Нинков.